• Quins mètodes de pagament teniu?

Podeu pagar a través de targeta de crèdit, dèbit i Pay Pal. Queden excloses les transferències, telèfon o número de compte.

  • Seguretat i privacitat.

A La Lleteria utilitzem un certificat de seguretat SSL amb l'objectiu de protegir les teves dades personals i la informació de la teva targeta de crèdit o dèbit per evitar un possible ús fraudulent.  


  • Com puc obtenir la factura de la meva comanda?
Un cop haguem enviat la teva comanda, t'enviarem un correu de confirmació en què et direm que la teva comanda ha sortit de La Lleteria i s’està transportant. En aquest correu trobaràs adjuntada la factura i podràs descarregar-la. La factura mai s'adjunta al paquet i sempre s'envia per correu.
  • On distribuïm?

El nostre radi de comercialització és Catalunya. Pel que fa a la distribució a la Plana de Lleida, el repartiment de les comandes a domicili està gestionat directament per nosaltres. En el cas de la resta de Catalunya, ho distribuïm a domicili a través de l’empresa Ecotrans.

En el cas de recollir les comandes a qualsevol de les nostres Botigues Amigues, els clients hauran d’ajustar-se a les condicions i els horaris de la Botiga Amiga seleccionada. 


  • Quan tardarà la meva comanda?

Els productes de La Lleteria tenen un procés d’elaboració concret i, per això, cal que tinguis en compte que produïm els lactis en menys de 48 hores després de la munyida per aconseguir la qualitat que ens caracteritza. 

Recollim les vostres comandes fins cada diumenge a les 12 h de la nit per tal que ho pugueu rebre a casa o a la botiga amiga escollida la setmana següent. Totes les comandes rebudes després de cada diumenge a les 12 h de la nit, no entraran dins el repartiment de la setmana següent.

Una vegada efectuada la comanda i el pagament, t'enviarem un correu de confirmació i, seguidament, un altre correu amb la informació del dia de la setmana que rebràs la teva comanda i la franja horària aproximada.

  1. Distribució a Catalunya (menys Plana de Lleida): ho rebràs cada dijous a través de l’empresa TransPro.Cat, empresa col·laboradora de La Lleteria.

  2. Distribució a la Plana de Lleida: rebràs un missatge amb el dia i la franja horària d’entrega a la teva zona, així aprofitem les rutes que ja fem habitualment amb la nostra furgoneta.

  3. Punt de recollida a les Botigues Amigues: rebràs un missatge amb el dia i la franja horària de quan tindràs la teva comanda disponible a la botiga escollida


  • Els costos d’enviament són gratuïts?

Depèn de la teva compra. Totes aquelles comandes que no superin els 30€, tindran un cost d’enviament. Si compres des de la plana de Lleida, el cost de l’enviament serà de 6€, mentre que si compres des de la resta de Catalunya, el cost serà de 9€.

Totes aquelles comandes que superin els 30€ tindran els costos d’enviament gratuïts.



 

Si us arriba un producte en mal estat poseu-vos en contacte amb La Lleteria a través del correu electrònic comandes@lalleteria.cat.

Us demanem que tingueu en compte les mesures de conservació dels productes de La Lleteria, així com del període de consum preferent, que varia en funció de cada tipus de lacti. En el cas dels iogurts (qualsevol gust) i batut de iogurt el període és de 34 dies, mentre que en el cas dels frescos (llet, mató i formatge fresc) el període és de 8 dies. 

No s’admetrà la devolució de cap producte en mal estat a causa d’una mala conservació del producte o per caducitat. Per aquest motiu, us recomanem que guardeu el correu de confirmació de la vostra compra online.