Perquè els nostres lactis arribin més lluny que mai
-
Amb aquesta obertura, la marca pretén oferir els lactis setmanalment als punts de recollida establerts.
-
La distribució de les compres online s’ha estructurat d’una manera responsable i sostenible, d’acord amb els valors del projecte, aprofitem les rutes existents i creem una xarxa de punts de recollida per fomentar el comerç local i de proximitat.
La Lleteria estrena web i botiga online com a resposta a la situació post-pandèmia, en el què ha vist com una part de la clientela no ha tingut activitat, com és el cas de la restauració, els menjadors escolars i les empreses de càtering.
La creació de la botiga online s’ha plantejat tenint en compte les possibilitats de l’obrador actual i sobretot, d’acord amb els valors del projecte. Per això, hem plantejat la logística de distribució aprofitant la producció i rutes existents, d’aquesta manera, les comandes seran setmanals: s’han de realitzar abans del diumenge a les 12 de nit per tal de rebre-les la setmana següent. Aquest sistema ens permet no alterar les pautes de producció, oferir un producte recent i distribuït sota uns criteris de refrigeració òptims perquè arribi en bones condicions als clients i clientes.
Una altra mesura que s’incorpora amb l’obertura de la botiga online és la creació d’una xarxa de botigues amigues. Aquestes funcionen com a punt de recollida de les comandes realitzades a través de la botiga online. Amb aquesta proposta, el transport serà més sostenible i eficient, ja que evitem incloure més parades en les rutes. A més a més, aquesta iniciativa també pretén promocionar el consum local als petits comerços. Si incentivem la recollida a les botigues amigues, intentem que les persones també vagin a les botigues més petites on hi ha més producte local i de qualitat.
Durant el 2021, l’equip de La Lleteria ha treballat ininterrompudament per intentar que l’impacte de la pandèmia fos el menor possible. Malgrat tot, els resultats han estat positius ja que hem incrementat les vendes un 12% respecte el 2019, incorporant nous clients a la família de La Lleteria. La nova pàgina web s’emmarca dins de tot un procés de consolidació del projecte de La Lleteria, que ja fa 8 anys que elabora iogurts i altres lactis de qualitat i saludables.